خبرین اولسون!

یئنی‌لیک‌لر

درباره‌ی عکس خبرساز روزنامه کلید

+0 به یه ن

درباره‌ی عکس خبرساز روزنامه کلید «تصمیم‌ لازم گرفته می‌شود» [تکمیلی: لغو امتیاز شد]

 

 تصویر منتشرشده از روزنامه‌ی کلید در سایت باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیما نوشت: «روزنامه کلید دیروز در صفحه اول خود تصویری گرافیکی از ترسیم خط فقر چاپ کرد، که شکل دست و قلم ترسیم کننده مربوط به تصویری از نامه نگاری مقام معظم رهبری بوده است.

ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، به صورت مداوم کار رصد فعالیت مجموعه‌های خبری را انجام می‌دهد و در صورت مشاهده موارد تذکرات لازم داده می‌شود و اگر موردی از صلاحیت رسیدگی اداره کل مطبوعات خارج باشد به هیئت نظارت بر مطبوعات ارجاع داده می‌شود.

وی افزود: هیئت نظارت بر مطبوعات که متشکل از یک قاضی به انتخاب رئیس قوه قضائیه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یا نماینده تام‌الاختیار وی، یک نماینده مجلس شورای اسلامی به انتخاب مجلس، یک استاد دانشگاه به انتخاب وزیر فرهنگ و آموزش عالی، یک مدیر مسئول مطبوعات به انتخاب آنان، یک استاد حوزه علمیه به انتخاب شورای عالی حوزه علمیه قم و یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به انتخاب آن شورا می‌باشد وظیفه نظارت و برخورد قانونی با تخلفات رسانه‌ها را بر عهده دارد.

شمسایی در پایان گفت: مورد ذکر شده به جلسه فردا هیئت نظارت بر مطبوعات ارجاع داده شده است تا تصمیم گیری لازم و قانونی در این خصوص گرفته شود».


ایرنا نوشت: دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از لغو امتیاز روزنامه کلید با رای اعضای هیات نظارت بر مطبوعات خبر داد.

علاءالدین ظهوریان روز دوشنبه (۱۷ آبان) در ضمن تایید این خبر ادامه داد: اعضای هیات نظارت بر اساس قانون مطبوعات کشور رای به لغو امتیاز روزنامه کلید دادند.

منبع:  انصاف نیوز


آچار سؤزلر : ایران,